Naivi cerēt, ka viss atgriezīsies vecajās sliedēs, jeb kādēļ nepieciešams meklēt jaunas iespējas

FOTO: Edijs Pālens/LETA

Arvien nozīmīgāka mūsu dzīves daļa tiek aizvadīta digitālajā vidē. Tur mēs strādājam, iepērkamies un arī uzzinām jaunumus. Kā Latvijas uzņēmumiem sekmējas ar digitālās vides apgūšanu un kas mūs gaida nākotnē, intervijā portālam TVNET skaidroja uzņēmuma “Httpool” Baltijas reģionālais direktors Arnis Ozols.

ABONENTIEM ABONENTIEM

- Kādas varētu būt digitālā mārketinga un digitalizācijas nākotnes perspektīvas, kas būs uz palikšanu no šī laika?

-  Kaut vai paradums iepirkties internetā – tas ir uz palikšanu. Protams, es neizslēdzu to, ka iepirkšos klātienē, bet šie paradumi turpināsies.

Varam prognozēt, ka iepirkties internetā kļūst aizvien vienkāršāk. Tagad, kad lasi kādu rakstu un redzi baneri, uzklikšķinot uz tā, nokļūsti interneta veikalā. Ir nepieciešams reģistrēties, ievadīt datus, bet nākotnē tas kļūs vēl daudz ērtāk un vienkāršāk. Piemēram, kad lasām tehnoloģijas apskatu, jau uzreiz raksta apakšā varam nopirkt telefonu, par ko rakstā stāstīts.

Iespējams, to varēs izdarīt, pat neizejot no ziņu portāla, varbūt pirkumus būs iespējams veikt, izmantojot TVNET Klik autorizāciju. Viennozīmīgi, līdzīgi tas notiks arī “Facebook”, “Instagram”. Sociālā komercija kļūs par nozīmīgu tendenci, iepirkšanos tīmeklī padarot daudz vienkāršāku.