Gandrīz 20 miljoni skatījumu. Auditorija vēro, kā tiešraidē kāds ēd, nē, pierijas, iekožas vistas stilbā, čāpstina, nopilina taukus, atraugājas, turpina stūķēt sevī makaronus, kartupeļus, hamburgerus. Ne atblāzmas no veselīgas ēšanas ieradumiem, tikai hedoniska bauda. Tas ir ēšanas šovs - mukbangs, kurā rijēji veido “karjeru ar augstiem ienākumiem”.

ABONENTIEM ABONENTIEM

Atslēgas vārdi ir pierīšanās ar neveselīgu ēdienu bez ierobežojumiem. Ceptu, treknu cepešu un kartupeļu grēda, spainis ar majonēzi un kečupu. Lai skatītos, jāpārvar pretīgums. Baudu no šiem skatiem var gūt tikai diētas izvārdzinātie. Pārējie, iespējams, perversu baudu. Pierīšanās šovs mukbangs radās Korejā 2010. gadā un turpina savu uzvaras gājienu dažādās tīmekļa platformās, piesaistot milzu auditoriju. Mukbangs savā ziņā līdzinās publiskajām dzīrēm Francijas karaļa Ludviķa XIV laikā, ko romānā «Vikonts de Braželons» detalizēti aprakstīja Aleksandrs Dimā.

To, ko kādreiz varēja atļauties tikai karaļi, tagad demonstrē ikviens, sēžot tiešsaistes kameras priekšā.

Sociologi šo fenomenu nenodala no citām interneta kultūras parādībām, kas saistītas ar ēdienu, un tā saknes meklējamas tā sauktajā gastronomiskajā pornogrāfijā.