Šā gada Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla balsošana izvērtās īpaši nervus kutinoša, un uz pāris mirkļiem par Eirovīzijas faniem kļuva pat skatītāji, kuri šo sarīkojumu uzskata par komisku balagānu. Pēc žūrijas balsojuma rezultātus sakūla putās skatītāju ienākošie vērtējumi, kad pārliecinošu pirmo vietu ieguva itāļu rokeri “Måneskin”. Droši vien neviens to negaidīja, un tieši šī fināla spriedze iedeva vajadzīgo rokenrola devu trauksmainās pandēmijas vidū. Tikmēr mums, TVNET, bija ekskluzīva iespēja sarunāties ar šveiciešu Eirovīzijas pārstāvi “Gjon's Tears”, kurš konkursā ar 432 punktiem ieguva trešo vietu uzreiz pēc Francijas pārstāves Barbaras Pravi. Arī Latvijas žūrija šveiciešu jaunajam dziedātājam piešķīra slavenos “12 points”.

ABONENTIEM ABONENTIEM

Par viņa balsi jūsminās “tiktokeri” un “jūtūberi”. 2021. gada “Eirovīzija” vairs nav tikai pirotehnikas šovs TV skatītājiem. Dziesmas vēl ilgi pēc tam lauž “Spotify” rekordus, māksliniekiem ir visas iespējas iekļūt vasaras mūzikas festivālu rotācijā un būvēt karjeru kā pašpietiekamiem mūziķiem. Arī “Gjon's Tears”, īstajā vārdā Džons Muhamarejs, nupat tikai pagūst ievilkt elpu pirms debijas albuma ieraksta un ir priecīgs, ka savu mūziku var komponēt pats. Mēs parunājām par dziedātāja albāņu-kosoviešu saknēm un imigrāciju Šveicē, viņam piemītošo melanholiju, Billiju Eilišu un, protams, arī par to, vai pastāv dzīve pēc “Eirovīzijas”.