"Facebook" nosaukuma maiņa - jauns sākums vai uzmanības novēršana
Foto: AFP/SCANPIX
TVNET
"Facebook" nosaukuma maiņa - jauns sākums vai uzmanības novēršana
Facebook LinkedIn Twitter Whatsapp
Comments

ASV tehnoloģiju gigants “Facebook” ceturtdien paziņoja, ka uzņēmuma nosaukums turpmāk būs “Meta”. Nosaukuma maiņa, kas ir izplatīta korporatīva taktika, var nodrošināt jaunu sākumu turpmākai izaugsmei, tomēr tā var arī tikai padziļināt jau esošās reputācijas problēmas.

Eksperti norāda, ka “Facebook” un tā dibinātāja Marka Zakerberga reputāciju var izrādīties pagrūti mainīt, ņemot vērā neseno skandālu ar nopludinātajiem dokumentiem, kuros atklājies, ka “Facebook” ignorējis iekšējos ziņojumus un brīdinājumus par kaitējumu, ko tā sociālie tīkli nodara un vairo pasaulē, tā vietā izvēloties gūti maksimāli iespējamo peļņu.

Uzņēmumi parasti maina nosaukumus, jo tie izvērš savu darbību jaunās nozarēs, ASV medijam “The Washington Post” norāda zīmolvedības risinājumu uzņēmuma “MetaForce” dibinātājs Allens Ādamsons.

Tēmas
Uz augšu