Nacionālā hokeja līga (NHL) citām vadošajām Ziemeļamerikas sporta līgām ir kā mazais brālis, jo pasaules labākā hokeja līga atpaliek vairākos mārketinga aspektos. Šajā sezonā NHL spērusi būtisku soli, lai censtos šo plaisu mazināt.

ABONENTIEM ABONENTIEM

Nav noslēpums, ka 21. gadsimtā virkne veiksmīgu biznesu un personību savas piedāvātās preces un pakalpojumus cenšas reklamēt sociālajos tīklos, tāpēc NHL saprot, ka pašai līgai un tās sportistiem nepieciešams pie šīs lietas strādāt, jo nākamās skatītāju paaudzes uzaug kopā ar "Instagram", "TikTok" un citām sociālo tīklu platformām.

Jaunos hokejistus nepieciešams apmācīt sociālo tīklu gudrībās. Labs skolnieks šajā ziņā ir Detroitas "Red Wings" uzbrucējs Lukass Reimonds. 19 gadus vecajam zviedru hokejistam bija vien četri gadi, kad tika publicēts pirmais ieraksts "Twitter", un astoņi gadi, kad tika dibināts "Instagram". Viņš uzaudzis kopā ar sociālajiem tīkliem. Līga grib, lai šādi jaunie spēlētāji kā Reimonds iedvesmo arī citus hokejistus aktīvāk ar faniem mijiedarboties sociālo tīklu vidē.

"Mēs jau gadiem ilgi esam runājuši par sociālo mediju nozīmi, lai piesaistītu jaunus fanus," stāsta NHL izpildviceprezidente un mārketinga vadītāja Heidija Brauninga. "Mūsdienās jaunā paaudze sociālo tīklu vidē vispirms seko sportistam, tad komandām, pēc tam līgām."

Svarīga reklāmas daļa ir pats hokejists, un viņš ar savu sniegto saturu var piesaistīt jaunus līdzjutējus NHL.

Šosezon līga nolēma sākt sadarbību ar "Greenfly". Uzņēmums piedāvā dažāda veida materiālus spēlētāju, klubu un pašu līgu sociālajiem tīkliem. Iepriekš NHL nebija šāda departamenta vai datubāzes, kas apkopotu visu šo informāciju. Fotogrāfijas un video no komandu un līgas fotogrāfiem, kā arī sociālo mediju darbiniekiem tiek augšupielādēti tieši "Greenfly", pēc tam materiāls ir pieejams gan vienībām, gan hokejistiem. Spēlētājiem ir arī piekļuve "Getty" fotoattēliem, kas uzņemti spēles laikā, tos var atrast, meklētājā ierakstot savu vārdu.

Piemēram, kad Reimonds guva savus pirmos vārtus karjerā pret Kolumbusas "Blues Jackets", tas brīdis tika iemūžināts ar interesantu rakursu no tribīnēm.