"Staigā pa naža asmeni, bet ne reizi nenokrīt!" Tieši tik precīzi kāds mikroblogošanas vietnes "Twitter" lietotājs aprakstījis Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) komunikāciju sociālajos tīklos: asprātīgi, ar humoru, bet reizē informatīvi un skaidrojoši - bez lieka sausuma un birokrātu valodas, ar ko nereti asociējas vairums valsts iestāžu. Kā sarunā ar TVNET atzina SPKC Komunikācijas nodaļas vadītāja Ilze Arāja, saziņa ar soctīklu lietotājiem ir tikai viens no aspektiem, kas pandēmijas laikā centra darbībā ir piedzīvojis pamatīgas pārmaiņas.

"Ja būtu gada balva soctīklu komunikācijā, es "GrandPrix" dotu SPKC komunikācijas cilvēkiem," mikroblogošanas vietnē "Twitter" raksta kāda lietotāja. Un ne velti - jo SPKC, iespējams, ir vienīgā valsts iestāde, kas saziņā ar soctīklu lietotājiem nevairās no krietnas humora devas un arī pašironijas, vienlaikus pildot galveno funkciju - skaidrot un informēt par būtiskāko saistībā ar Covid-19 izplatību un aktuālajiem ierobežojumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X