Kara sitiens kosmētikas tirgum: ar ko mazgāsimies un rūpēsimies par skaistumu?
Foto: Linda Prebreza/Pexels
Наталья Васильева
Kara sitiens kosmētikas tirgum: ar ko mazgāsimies un rūpēsimies par skaistumu?
Facebook LinkedIn Twitter Whatsapp
Comments

Traģiskie notikumi Ukrainā ir skāruši arī Latvijas kosmētikas produkcijas tirgu. Nav noslēpums, ka daudzi latviešu patērētāju vidū iecienītie šampūni, krēmi un citas higiēnas preces ir ar Krievijas, Baltkrievijas vai Ukrainas izcelsmi: šie produkti ir kvalitatīvi un lēti. Pašlaik veikalos šie produkti pamazām ir pazuduši - gan straujā pieprasījuma, gan arī sankciju dēļ. 

Brīdī, kad Krievijas un Baltkrievijas precēm tika pieteikts boikots, cilvēki nekavējoties steidzās uz veikaliem izpirkt pēdējos šos produktus. Turklāt nesen medijos izskanēja informācija, ka Nīderlandes-Lielbritānijas produktu ražotājs "Unilever" (pārstāvēts ar tādiem zīmoliem kā "Dove", "Axe", "Rexona", "Domestos", "Cif", "Чистая линия", "Лесной бальзам" un citiem) paziņojis, ka pārtrauks savas produkcijas eksportu uz Krieviju, kā arī pārtrauks Krievijā ražoto preču piegādi uz Eiropu.

Krievijā šim uzņēmumam ir vairākas fabrikas, piemēram, "Kaļina", no kurienes Eiropā arī nonāk šampūni, balzami, krēmi un citi higiēnas līdzekļi, kas atrodami daudzās Latvijas iedzīvotāju vannasistabās.

Tēmas
Uz augšu