"Getify" dibinātāju stāsts: ceļš no ikdienas neērtībām līdz to risinājumam
Lietotne, lai ēdiens gaida tevi, nevis tu ēdienu
Foto: Publicitātes foto
Laura Ozoliņa
, TVNET Financenet | KLIK Bizness žurnāliste
"Getify" dibinātāju stāsts: ceļš no ikdienas neērtībām līdz to risinājumam
Facebook LinkedIn Twitter Whatsapp
Comments

Ja vēl pirms 20 gadiem ar mobilo telefonu varēja vien piezvanīt, nosūtīt SMS un paspēlēt primitīvas spēlītes, tad mūsdienās bez tā dažkārt esi kā bez rokām. Uzņēmumi meklē arvien jaunus risinājumus, kā caur mobilajām lietotnēm cilvēkam piedāvāt jaunus pakalpojumus, kas atvieglotu ikviena ikdienu. Arī Latvijā radītās lietotnes ēdienu un dzērienu pasūtīšanai un līdzņemšanai "Getify" stāsts ir sācies ar, kā paši dibinātāji saka, "neērtību" ikdienas aizņemtajā ritmā. Taču, ieguldot ne mazums pūļu un laika, ir radīts risinājums, lai, piemēram, braucot uz darbu, vari pa ceļam paņemt kafiju izvēlētajā ēdināšanas uzņēmumā, pat neizkāpjot no auto. Kā radusies ideja par "Getify", ar kādiem šķēršļiem nācies saskarties ceļā līdz gatavam produktam un kādas ir nākotnes ieceres, intervijā portālam TVNET stāsta "Getify" dibinātāji Marina Bičkovska un Boriss Maizenbergs. 

Sāksim no baltas lapas. Ar ko jūs nodarbojāties pirms tam un kā nonācāt līdz idejai par "Getify"?

Marina: Viss sākās ar tā saucamo "neērtību" kādā jomā, piemēram, ceļojot ar bērniem vai piesātinātā ikdienā, kad laiks ir ļoti svarīgs. Man ir trīs bērni, Borisam divi. Ja esam izbraucienā un bērni saka, ka grib ēst, steidzami ir jādomā, kur viņus pabarot, un parasti pirmā un ātrākā izvēle ir degvielas uzpildes stacija. Bet arī tajā gadījumā, kamēr ar trīs bērniem izstāvēsi rindu un visiem visu pagatavos, paies vismaz 20 minūtes. Tāpēc bija sajūta, ka būtu forši, ja būtu iespēja vienkārši piebraukt, tev visu uzreiz iedod gatavu un tu vari braukt tālāk. Tāpat aizņemtajā darba ikdienā nav laika gaidīt, kamēr tev pusdienu pārtraukumā vēlamo pagatavos.

Boriss: Man bija cita "neērtība", kas saistīta ar kurjeriem. Tu kaut ko pasūti, tev no sākuma parādās viens gaidīšanas laiks, tu sapriecājies, ka pēc 20 minūtēm tiksi pie siltas, garšīgas picas, bet pēc 20 minūtēm gaidīšanas laiks ir pieaudzis vēl par 30 minūtēm. Un tad, kad beidzot sagaidi kurjeru, ja vispār sagaidi, tad viņš vēl nesaprot, kā nokļūt līdz tava mājokļa durvīm, zvana tev, bet nerunā, ne latviski, ne angliski, ne krieviski. Dažkārt ir vieglāk pašam iziet uz ielas un paņemt pasūtījumu, bet tad beigās vēl var nākties konstatēt, ka tava "siltā, garšīgā pica" ir pārvērtusies par aukstu un negaršīgu putru. Tāpēc sākām domāt, kā to varam uzlabot.

Tēmas
Uz augšu