Mūsdienu sports iet roku rokā ar reklāmu, liekas pilnīgi neiedomājama sporta eksistence bez sponsoriem. Diemžēl augstākā līmeņa sacensībās patērētāju acīs netiek prezentēts veselīgs uzturs, tieši pretēji. Viens no beidzamo gadu lielākajiem naudas devējiem profesionālajām sporta līgām un klubiem ir kompānijas, kas ražo alkoholiskos dzērienus. Vai tā ir laba prakse, ka sports jau vairāku gadu garumā galvenokārt naudu iegūst no grādīgo dzērienu popularizēšanas?

ABONENTIEM ABONENTIEM

Nenoliedzami bez alkohola kompāniju logo uz sportistu formas tērpiem arvien vairāk sāk parādīties arī dažādas citas reklāmas, piemēram, azartspēļu kompānijas arvien biežāk ieplūst sporta vidē, bet dzērienu nozare joprojām ir gana plaši reklamēta dažādos sporta pasākumos. Tāpēc ielūkosimies tieši stipro dzērienu biznesā sporta pasaulē.

Jau 2003. gadā alkohola industrija sportā bija ieguldījusi vairāk nekā 540 miljonus ASV dolāru, par 90 000 reklāmām TV. Aptuveni 60% alkohola reklāmu ir vērojamas tieši sporta pasākumos. Piemēram, Anglijas futbola premjerlīga katru gadu saņem lielu finansiālo atbalstu no alus ražotāja "Budweiser".