Izteikšanās brīvība nav nekas neparasts, taču daudziem tā ir grūti saprotama joma, ticot, ka izteikšanās brīvības nodrošinājums ir kā atvērtas durvis visiem, kas vēlas ienākt. Līdzīgi domāja Facebook Marks Zakerbergs, taču „aplauza spārnus“ paša radītajā komunikācijas anarhijas kosmosā. To ir sapratis pasaules bagātākais elektroautomobiļu ražotājs Īlons Masks, kurš impulsīvi vēlējās iegādāties mikroblogu Twitter un tikai pēc krietna brīža sapratis, ka jārīkojas prātīgi. Jo izteikšanās brīvības patiesā aina ir daudz citādāka un komplicētāka, nekā no malas izskatās. Ne viss ir zelts, kas spīd. Atverot izteikšanās brīvības anarhijas vārtus, pirmie troņus ieņems bandīti un manipulētāji. Ar komunikācijas brīvību ir tāpat kā ar pārdošanu – veikalus nedrīkst atstāt bez pārdevēja un signalizācijas, jo citādi visu nozags. Ieskaitot patiesības monopolu.
Seklas un lētas sarunas internetā – modernā laika problēma