"Lēto" legingu slazds jeb piramīdas shēma, kas iegrūda sievietes parādos
Foto: Shutterstock, TVNET kolāža
Elza Apkalne
, Autors
"Lēto" legingu slazds jeb piramīdas shēma, kas iegrūda sievietes parādos
Facebook LinkedIn Twitter Whatsapp
Comments

Uztraucies par apkures rēķiniem un augošajām pārtikas cenām? Nāc strādāt komandā! Tev ir bērni? Vēl labāk, jo būsi pati sev priekšniece un varēsi strādāt no mājām. Kas jādara? Vienkārši iestājies pārdošanas grupā ar harismātisku līderi priekšgalā, iegādājies produkciju un aktīvi darbojies sociālajos tīklos. Pārdod, pārdod, pārdod. Noteikti vajag izveidot arī savu vēlmju kolāžu, kas pavisam droši, ka piepildīsies. Tieši tā potenciālos darbiniekus uzrunā daudzlīmeņu mārketinga mentori, un viņu mērķauditorija pārsvarā ir sievietes, jo tieši ar viņām ir vieglāk manipulēt, uzspiežot uz pareizajām emocionālajām pogām.

Latvijā pazīstamākais daudzlīmeņu mārketinga uzņēmums ir zviedru kosmētikas zīmols „Oriflame”, kas piedāvā iegādāties kosmētiku, ķermeņa kopšanas līdzekļus, smaržas, aksesuārus un rotaslietas ar izplatītāju palīdzību. Uzņēmums darbojas jau kopš 1967. gada un ir aktīvs 60 pasaules valstīs. Vēl viens zināms MLM bizness ir zīmols „Herbalife”, kas tirgo uztura bagātinātājus jau vairāk nekā 35 gadus 90 pasaules valstīs. Arī Amerikā dibinātais zīmols „Amway” Latvijas pircējiem nav svešs, jo tā tirgotāji, kas tiek dēvēti par neatkarīgajiem uzņēmējiem, izplata dabai draudzīgus tīrīšanas līdzekļus, produktus higiēnai un skaistumkopšanai, kā arī uztura bagātinātājus. Jaunākais spēlētājs Latvijas MLM līgā ir Krievijas pilsētā Novosibirskā bāzētais „NL International”, kas ir aktīvs jau 21 gadu 12 pasaules valstīs un piedāvā vairāk nekā 300 dažādus produktus, no kuriem populārākie ir līdzekļi svara samazināšanai.

Tēmas
Uz augšu