"Tesla" katram un katrai Latvijā: risks un bizness no nulles
"OX drive" līdzdibinātāji. Foto: Jānis Škapars/TVNET
Laura Ozoliņa
, TVNET Financenet | KLIK Bizness žurnāliste
"Tesla" katram un katrai Latvijā: risks un bizness no nulles
Facebook LinkedIn Twitter Whatsapp
Comments 2

Kamēr vieni gaužas, ka Latvijā viss ir slikti un te nav jēgas sākt uzņēmējdarbību, tomēr atrodas arī uzņēmīgi jaunieši, kuri tic savām spējām un ir gatavi uzņemties risku veidot biznesu no nulles, paši meklēt investorus, kā arī cīnīties ar birokrātiju.

"OX Drive" nav vis klasiski mašīnu nomas pakalpojumi, bet gan vairāk auto koplietošanas platforma. Tās koncepts būs saprotamāks tiem, kas ikdienā pārbraucieniem izmanto koplietošanas elektroskūterus, - līdzīgi "OX Drive" piedāvā braucieniem izmantot automašīnas, turklāt tikai dažādu modeļu elektroauto "Tesla". Attiecīgi tu maksā par nobrauktajiem kilometriem vai laiku, nevis konkrētu nomas maksu.

Kā radās "OX Drive"?

Pirmkārt, jāatzīmē, ka "OX Drive" ir tikai zīmola un aplikācijas nosaukums. Pašu uzņēmumu sauc SIA "Spaceship", un to ir izveidojuši četri azartiski jaunieši. Egija Gailuma līdz tam vadīja automašīnu koplietošanas platformu "Citybee", Kristiāns Karlsons nodarbojās ar biznesa attīstības vadīšanu IT jomā, Kristaps Vasiļjevs bija riska analītiķis Latvijas Bankā, savukārt Juhans Kārma (Juhan Kaarma), pēc Egijas un Kristiāna teiktā, ir sērijveida uzņēmējs. Tieši Juhans savā ziņā ir "Teslu" kopbraukšanas pakalpojuma idejas iniciators, jo pēc šādas automašīnas iegādes sev pirms pāris gadiem par to bijis lielā sajūsmā.

Tēmas
Uz augšu