1921. gadā Berlīnē tika atklāta Automobiļu satiksmes un mācību iela (Automobil-Verkehrs und Uebungsstrasse (AVUS)), kas kalpoja gan ikdienas satiksmei, gan sacensībām. Pirmās sacīkstes šeit tika aizvadītas šī paša gada 24. septembrī un uzvaru tajās izcīnīja Frics fon Opels ar Opel 8/25.

Jau plānošanas posmā, kas sākās 1909. gadā, AVUS trasei bija paredzēta divējāda funkcija. No vienas puses, tā bija iecerēta kā nozīmīga Rietumberlīnes transporta tīkla sastāvdaļa. No otras puses, kā sacīkšu trasei tai vajadzētu iedvesmot piesaistīt lielas ļaužu masas. Trases izkārtojums šim mērķim patiesībā gan nebija ideāls: divas taisnes, katra aptuveni deviņus kilometrus garas, kas abos galos savienotas ar divām platām virāžām.

Trase bija daudz labāk piemērota uzticamības testiem nekā aizraujošiem apdzīšanas dueļiem. Neskatoties uz to, visa Vācija ar nepacietību gaidīja pirmās sacīkstes, kas norisinājās 1921. gada Vācijas auto šova atklāšanas nedēļas nogalē, 24. septembrī, pulksten 11. 

Kad pienāca laiks, trasē izbrauca 16 sacīkšu automašīnas no deviņiem ražotājiem, bet lielo notikumu vēroja vairāk nekā 200 000 cilvēku – daļa bija ieņēmuši vietas tikko krāsotajās baltajās tribīnēs, kamēr lielākā daļa stāvēja trases malās. Tā kā ažiotāža bija liela un apmeklējums – milzīgs, ap trasi tika iekārtotas veselas 65 biļešu kases.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X