Autoceļu uzturēšana Baltijas valstīs ziemā: kā tas notiek Latvijā un mūsu kaimiņvalstīs
Foto: Latvijas autoceļu uzturētājs
Autoceļu uzturēšana Baltijas valstīs ziemā: kā tas notiek Latvijā un mūsu kaimiņvalstīs
Facebook LinkedIn Twitter Whatsapp
Comments

Pirmais sniegs autovadītājus pārsteidz nesagatavotus, un arī šī gada nogale nav bijusi izņēmums. Portāls TVNET centās noskaidrot, kādas ir autoceļu uzturēšanas izmaksas un tehnikas vienību skaits Baltijas valstīs.

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" ziemas sezonas darbu veikšanai var izmantot vairāk nekā 620 dažādas tehnikas vienības: 209 kravas automašīnas, kas aprīkotas ar kaisīšanas iekārtām un sniega lāpstām, 161 greiders, 122 ekskavatori, 126 traktori un 10 buldozeri. Tehnikas apjoms ir pietiekams, lai nodrošinātu autoceļu uzturēšanu atbilstoši uzturēšanas klašu prasībām.

Vaicājot, vai Latvija ir ņēmusi kādus piemērus no Lietuvas vai Igaunijas, VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" norādīja, ka samazināts sāls kaisīšanas daudzums - iepriekš sāls tika kaisīts visas brauktuves platumā, tagad kaisa par diviem metriem šaurāk - no katras puses par vienu metru šaurāk.

Tēmas
Uz augšu