18.aprīlī Zviedrijas sabiedriskais radio publiski pameta mikroblogošanas vietni Twitter. Kāpēc? Jo ir vietnes, kurās nopietnam un kvalitatīvam mediju uzņēmumam nevajadzētu piedalīties. „Vairs nespējam šajā platformā darboties tā, kā tas bija iespējams agrāk,“ komentē aiziešanu sociālo mediju kontu menedžeris Kristians Gillingers. Zviedrijas sabiedriskais radio par savu darbu ir aktīvi informējis Twitter slejā kopš 2008.gada. Šis bija viens no pirmajiem sociālajiem medijiem, kuru radio izvēlējās savām sociālajām aktivitātēm. Kāpēc medijam tagad jāpamet vietne, kurā var lieliski sekot pasaules notikumiem, ievērojamu personu izteikumiem un uzzināt par jaunumiem, kurus lielie mediji tiražē krietni vēlāk?

Kopš Īlons Masks pārņēmis Twitter vadību (2022. gada oktobrī), 80% darbinieku atlaisti no darba kā nevajadzīgi. Nejaušam vērotājam var likties, ka „tirgus regulē pats sevi“ un „katrs var izteikties kā vēlas“, taču reāli šādos apstākļos vienmēr neformālo vadību pārņem troļļu spiediena grupas un „organizēta noziedzība“ (ietekmes staļļi), kas apzināti pļauj savus nedraugus un nekritiski sumina sev vajadzīgos (sabiedrotos). Tādā veidā

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X