14. maijā sociālajos tīklos vairāki latvieši publicēja no aviokompānijas "airBaltic" saņemto paziņojumu, kurā teikts, ka tehnisku problēmu dēļ rezervācija ir nosūtīta citam pasažierim. Tehnisko kļūdu dēļ uzņēmums aicina klientus, kuru dati tika nopludināti, reģistrēties lidojumiem lidostās. Kāpēc radusies šāda situācija?

Kliente sociālo tīklu vietnē Facebook" vēsta, ka reģistrēties lidojumam vairs nevarēs solītās piecas dienas iepriekš, bet tikai klātienē pirms lidojuma. Viņa arī uzsver, ka mājaslapā neredz neko par savu lidojumu.

Ar līdzīgām pārdomām dalījušies arī citi iedzīvotāji. Ingūna vēsta, ka arī piedzīvojusi tādu problēmu, jo saņēmusi šādu e-pastu.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp